MIna nya inköp på kicks.se


Beställde lite på rean på kicks.se  lika bra o passa på när det är extra bra priser!!
HIttade en hel del faktiskt hela 7 saker, mycket hudvård.
600:-, fri frakt fick jag oxå.







så detta får jag inom några dar, ska hämta det på ingelsta.
frächa upp badrumsskåpet lite!!



Snacka om att allt var billigt bra för min ganska tunna plånbok nu så hät efter jul!!
sköntatt o slippa åka ner till stan o behöva glo i affärenra oxå.
som sagt bra hudvård, badolja, badskum, hårnålar,rengörings kräm och annat!!



Ses på harrys imorn kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Mitra

hahaha! ja just det! hur kunde jag glömma det ;)

puss!

2011-01-07 @ 11:16:03
URL: http://mitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0