Beställning på g!!


Dåså, nu ringde jag HM för å kolla om mina beställning hade kommit fram och
den var tydligen redan på väg!Har jag tur kan jag hämta den redan idag!!
Jag har beställt nya solglasögon,skjotror, jeasnskjorts och lite smått o gott!
Så smidigt o bara beställa slipper åka o kolla i butikerna, ett litet minus är ju att man inte
kan gå till affärn o byta om det bloir fel storlek tex men men.


Idag ska jag plocka ner granen tänkte ja göra lite vår fint här hemma tänkte jag!!
Byta gardiner gör jag en annan dag har inga julgardiner så det är ingen brådska.
 Sen åka en sväng till Emelie om jag kommer iväg nån gång!! Morr!!


                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0