Lunch!!

Igår när vi satt på jobbet så försvann all el, dock inte belysning utan telefon & bredband, & när man jobbar på ett företag som bedrivs & behöver internet & telefoni så var vi helt förlamde kunde ju inte utföra vårat jobb.
vi hoppasdes att det skulle kunna fixas idag, men icke. men bara för en stund sen så ringde den första signalen..
& vi blev glada, efter 24 timmar utan kontakt med omvärlden.Har ju varit mycket döö tid,man bara väntar på att allt ska sättas igång.Men det blir ju lättförtjänta pengar men det äalltid kul o ha nåt att göra...

Just nu är det lunch, men sen blire o sätta fart med alla felanmälningar & besiktningar & fortsätta med vårat nyckelskåp. Jobbar till 16.30 o det är så kul o vara här, trivs som fisken i vattnet, bara anställning som fattas :)
Julpyntet här är klart, sen blire pepparkaksfika i dec, det blir ju gott.
Sitter o tittar på det underbara väderet (NOT) usch nu snöar det & blåser & man fryser om fötterna, som  tur är har ja köpt uggs, & de är varma om nåt..Så det är skönt, slänger nog in mina bruna stövlar i garderoben ett tag tills våren är här igen..

                      ***********************************************

Längtar till helgen, då vi ska fira min Jockes syrra som fyller år, & då blire ju smörgåstårta & det är såå gott..
Kan ju passa på att ta ut tefatet kankse hitta nån backe & låta barnasinnet ta över!! Baka lite skorpor med mamma blir nog oxå. Jocke har ju beställt kanel skorpor, chefen här vill ju ha kardemumma.
själv så tycker jag saffran är godast. Smaken är som baken!!
På sön ska jag förhoppningvis hjälpa sandra o rensa sina garderober, sen ska vi planera in en ny klädbytar kväll, det var riktigt lyckat när jag hade det för några veckor sen.

Ses ute i vimmlet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0