Lördags morgon!!

Tänk vad tiden gårt fort nyss var det måndag, och imorn är det helt plötsligt 1a Advent, sen är det inte långt kvar till julafton, guud vad jag älskar just december, lucia, advent, lussekatter o allt god mat sen att man får umgås med familjen lite mer än vanligt. JUst denna jul blir den första sen mormor dog så det kommer att kännas tomt att inte få smaka hennes köttbullar, o stöpa ljus med henne, eller bara få prata gamla julminnen från hennes barndoms tid..Har firat varje jul med henne o morfar i deras hus, o nu bor det några andra där..känns inte riktigt rätt att man ska gå o dö sådär, saknaden av henne är stoor!!




Idag så vaknade jag tidigt, men ändå mysigt  få ligga kvar i jockes avrnma famn, o få ligga o mysa med kissen lucas på morgonen, o man ser verkligen hur lucas gillar att få sej lite morgon mys ihop med hela familjen!!
skulle ha åkt till mamma o bakat skorpor men jag orkade inte riktigt det, kändse för att bara vara hemma istället..
Igår kväll var vi hemma hos alex, killarna satt o spelade Cod, jag var med några gånger men det tröttna jag ganska fort på, var ganska trött oxå.

ses ute i vimmlet!!

                                

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0