Goda minnen!!

               

Satt o tänkte på denna drink, den har jag druckit några gånger men specilet hemma hos malin när vi fira hennes 22 års dag!! den består av passoa och kokos jucie och ett stänk grenaldin. skit god, den är så god så jag inte ens låter någon smaka av mig :) Svårt o blanda till riktigt goda drinkar flera gånger om man inte är proffs förstås.
Kanske dags att införskaffa sej lite passoa till nyår, eller vad säger du malin?! Nu har jag ju en del i mitt spritförråd men pasoa går alltid åt, smakar ju liksom ingen sprit. Cider finns ju men kan vara gott med några goda drinkar..
Jag o malin har spelat kinect, älskar o åka river rusch!!! hoppar o studtsar skit skoj är det!!
Bra tränning för kroppen,man är helt slut efter nån timme!!! men det är kul party spel.
det och Buzz är det bästa party spelen..Finns ju så många roliga tv-spel.
Men är buzz är ju bara frågesport o det älskar jag, det passar bättre om man är några stycken, kan ju alltid vara i lag!! 
Ses ute i vimmlet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0