ADVENT!!



Gick upp tidigt en sön som denna, hade bokat tvättid. men gud så skönt att tvätten nu är klar!! fick pulsa ut i snön, har ju inte tvättstugan i samma hus tyvärr, men de6t funkar. Gjorde iordning frulle åt ♥Jocke♥ som skulle åka o spela basket med grabbarna. Det blev juice korvmacka o leverpastejmacka och ett kokt ägg..De brukar ju alltis spela på söndagarna.
Dags att julpynta lite med tomtar o så idag kanske, har ju bara en julstjärna uppe än så länge, men känns som det är fortafarande långt kvar till jul. Men som sagt tiden går fort!!

      

Sitter o lyssnar på "All the pepole in the world"  av safri duo & gud jag bara älskar den...
jag blir så glad av den..Vet inte hur många gånger man stått o dansat till den!!
Spotify är bra skit alltså! Finns många bra låtar, o jag älskar ju bongo trummor o gärna lite rytmer.

Snökaos ute idag usch vilket bus väder, inget kul alls o vara ute i, inte ens småbarnen vill nog gå ut idag..
men visst fan blire fint utan den ännu vita snön..Blir så mycket juligare o fint ute..Undrar hur länge snön kommer ligga kvar, var ju rätt mycket snö förra året! de sa ju att den skulle ligga kvar till midsommar hahah.
nej nu måste ajg fixa till mej, man vet ju aldrig vad som kan inträffa idag!


Dettta vill jag ha snarast!! 
Hm har fått in en hel del snygga saker o kläder som jag bara vill ha, har inte varitr så mycket för hm förr nu men det här ska jag köpa inom en snar framtid!!! Bra att de börjat med inredning nu oxå!!
     


Ses ute i vimmlet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0