Långhelg


För min del så började helgen redan i tors, då jag var med Maria och hennes gäng på Harrys 112an, det var roligt och få börja helgen med utgång men jag trodde att det var lördag redan igår. På Harrys så dansa vi och hade skoj, träffade endast peter och sanna som jag kände igen, det var skoj. Vid två tiden tyckte jag att det var dags att knata hem.
jag gick genom parken o möte inte en enda jävel, inte ens en bil..stan var sovande!!

Igår så var jag lite trött o man kände att man drack dan innan, men det gick över ganska fort, bara man får i sej lite mat så.. Sen åkte jag hem till mamma, och bakade lussemuffins, och gud vad goda de blev, saffransbullar med kesella, rusin och mandel och riven mandelmassa, mumsigt blev det. Men det tar ju ett tag när allt ska jäsa och så.
sen åkte jag hem till sandra o hjälpte henne på traven med hennes 3 garderober, vi rensade och slängde.
Vi höll nog på i två timmar tror ja. men vi hann mycket!! Vi slängde 4 påsar med skräp och annat,
så hade vi fem påsar kvar som vi ska ha när vi har våran nästa klädbytar kväll..

Sen så kollade vi på IDOL, min IDOL åkte ju fan ut igår, jag hejja på OLLE, men han kom inte enda fram :(
men han var ju med i semifinalen iaf!! Sen blev det ju ganska mycket TJEJSNACK igår, o det e alltid kul!!
Jocke kom hem vid tvåtiden tror ja, full..men jag hoppas han hade skoj på sin barrunda..

Idag så skulle jag och jocke gått på stan, men som sagt när man är bakis vill man bara ligga i sängen och sova och tycka synd om sej själv..men usch så dålig han var igår stackarn, ingen mera Jåäger där på ett tag tror ja, men det kan hände även  mig!! Så idag blire nog bara en slappar dag, framför tvn, kan ju alltid äta upp godiset vi köpte tull förra helgen..
                       

Kommentarer
Postat av: Sara

jag hejade också på olle, tyvärr fick han väl inte så bra låtar eller hade den bästa kvällen sångmässigt just då. Men han är den enda av idolerna från i år jag kunnat tänka mig att köpa en skiva med. Kanske Linnea också i och för sig (:

2010-12-08 @ 12:11:16
URL: http://sommargunga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0