julhandel!!


Idag åkte jag till stan för att handla mina sista julklappar till mina nära & kära, det var snabbt gjort när man springer i min takt, var på stan endast 1 1/2 tim ink lunch så det gick fort. Jag åkte tidigt ner så jag skulle slippa allt folk,  stan var nästan folktom vid tio, jätte skönt.. Senb så köpte jag mej en mysig lång ärmad stickad tröja på HM som jag tänkte ha imorn på julbordet på Grand hotell. Nu har jag precis slagit in alla julklapparna, det e såå kul att slå in paket tycker ja..
Ikväll så ska Jocke och jag gå och äta lite god mat på Texas longhorn. Var länge sen vi gick ut och åt nu.
Blir bara nån gång ibland när vi ska fira nåt speciellt, men idag var det spontant :)
Men först måste vi åka ner till maxi och handla lite till resten av dagarna!!

hej svejs!!

          
                            Pomerainen ,e den inte söt!???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0