Julen är över!!



Julen kom o gick lika fort, det har varit jätte bra. träffat hela släkten
 och så fick jag ju det jag ville ha i mina paket.
både mjuka och hårda, gillar de mjuka bästa, helst stoora paket..

 Mest glad blev jag för mina cult designade saker från MIQUE.
och även presentkorten därifrån, men allt annat var oxå givetvis bra,
Jag fick tre böcker varav en var HALV ÅTTA HOS MIG kokbok.
Sen skinvantar från cubus får jag inte glömma.
Sen fick jag som sagt lite presentkort på lagerhaus
 bolagret och hm. Örhängen, ljus i olika färgen o storlekar 
badhandukar lila givetvis. måste matcha hand handdukarna.
Lost sista säsongen och lite annat smått.

Vi var även på mellandagsrean både på MAXI och på city.
Kul och gå på rean, hittade lite på Cubus, tror dock inte hon tog betalt
 för allt men mig kvittar det :),och en TIGER tröja på GIna halva priset.
 sen bytte jag ut ett par stövlar fr SKOPUNKTEN. 
 Jag har haft en helt underbar jul hur som helst, jätte kul o få träffa brorsan,
har dock inte hunnit med o träffat vännerna men det får jag ta igen.

Men alldeles för mycket mat, julmat, cheescake, porterstek,
 tårta o en massa julgodis o nötter.
Tror man äter sej mättast på julen av alla dar på året iaf jag,.
men nu kan jag inte tänka mig mera julmat det här året iaf.



NU längatr jag till värmen och nästa utlands resa!!


Kommentarer
Postat av: elin

jätte snygg brun hårfärg du har på första bilden! :)

2010-12-30 @ 15:54:48
URL: http://finest.se/elinfreskgard

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0