Julbordstaim!!


Ja då var det dags för det årliga julbordet med Jockes jobb idag, jag bara älskar o gå och äta julmat, finns så mycket annat som man inte själv har på julbordet hemma. Nu ska jag frossa i mig pateer och olika sillar,och det härliga dessrtbordet, mums.. Hur som helst ska det bli gott!!


Jocke och jag var ju och åt "Nobel" middag igår på Texas longhorn och jag äter alltid MIN Ladies steak,
 jag älskar den lilla salladen man får till och dressingen, GREEN ONION DRESSING
Gud den skulle jag kunna äta hur mycket som helst utav. och vi hade så himla mysigt.
Hur som helst vi tog oss en promand ner, men fy fan så kallt det var när vi skulkle gå hem, ruggigt kallt.

Sen såg vi idolfinalen som alla andra jag hejjade ju på OLle som åkte ut förra gången men han kom ju trea iaf. han med gittar, Grr.. han spelar o sjunger bara ssååå bra!!
grattis Jay får jag väl säga!!


            Ses på Grand hotell ikväll!!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0