Godmorgon världen!!


       

Fan vad jag längtar tillbax till Thailand, det är ju såå himla underbart där nere, om jag skulle flytta nån stans  i välrlden skulle det bli dit!! Den goda maten, värmen alla snälla männinskor, det är ju så himla billigt oxå, men jag skulle nog sakna vårat lösgodis tror ja!! Men guud vad jag bara måste få se mer av Thailand igen, underbart säger jag bara!!
jag räknade ut att jag har varit utomlads 18 ggr i hela mitt liv, varav 6 ggr med Jocke♥
Usch idag vaknade jag tidigt, så jag tog på mig min pjyamas hör och häpna och satte mig framför tvn,
med tända ljus och en stor god kopp Kobbs te..Men det fanns ju inget och titta på inte ens julkalendern var bra!!
Idag är det redna 1 dec gud vad tiden bara springer iväg..
             
                  ön koh poda, bästa ön än så länge!!!


Vet ni att det är 20- ute idag, snacka om att nu är det kallt!!
fy fan!!!

Kommentarer
Postat av: elin

anna gå in på facebook=)

2010-12-01 @ 09:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0