Godmorgon sverige!!


Usch jag e hemma och är genom förkyld igen, tror jag har varit för lättklädd. men usch vad jag e tung i huvudet o näsan bara rinner, käkar piller för att må bra..och det hjälper ett tag.. Känner ju ingen smak idag heller..
Ska väl ta och lägga mig i sängen igen och kurera mig. Bara inte toapappret tar slut nu oxå, det kan behövas kan jag säga, har ju ingen lust med bondsnyt.

Tittade nyss på Vakna med the voice, där min favorit fru kom på besök, Maria montazami, gick även in och läste på hennes blogg, o jag bara diggar henne, hon verkar vara rolig och det händer så mycket omkring henne.
Kan vara för att hon plötsligt blev kändis men ändå..jag hejjar på¨maria hur som helst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0