----Snart nyår---


Gud vad tiden går fort, tycker jag säger det varje dag, men det var ju inte länge sen man
gick & shoppade loss julklappar, & nu om bara några dar är det NYÅR.
Jocke & jag ska jag till Malin & Micke & fira in nyåret ihop med goda vänner och
förhoppningsvis god mat. Blir Inflyttnig/nyårs fest med temat GLAMOUR!!
Så på med nya blåsan och göra sej snygg..


Igår så åkte jag till stan & köpte upp mina present kort på HM och på MIQUE.
 Tog ett extra varv bara för å se om jag inte hade glömt nåt & handla men det hade
jag inte kom hem med tre fulla påsar från hm, en stor från Mique.
På mique köpte ja lite extra till mitt cult ljusstake eller vad man ska kalla det.

som jag bara älskar!!
love CULT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0