---CUPCAKES---


Idag så åkte jag hem till MITRA när jag hade sett klart VÅRA BÄSTA ÅR,
 serien man inte kan sluta se på även
fast man vet att man fastnar så himla lätt för såpor i allmänhet!! Jag gick ju upp
 tidigt idag pga våran granne över oss, började renovera i sin lägenhet kl 7 på morgonen.
Sen blire lätt att man fastnar framför tvn så tidigt..
Hur som helst jag åkte hem till MITRA och så gick vi till COOP,
handlade allt vi behövde till våra CUPCAKES.
Vi köpte philadelfiaost, nonstop, citroner o annat strössel, dumle och sen florsocker.
Sen satte vi igång o baka i väntan på att snöstormen skulle lägga sej.
vi bakade även små cupcakes i knäckformar det blev jätte bra..
Mitra hade ju sina fyrbenta vänner hos sej, elliot och Bosse.



Sen ikväll blire dricka glögg och äta upp dessa goda dumlemuffins med frosting på ihop med älsklingen
 o titta på finalen av PARADISE HOTELL, sen blire även final dags av ROBINSON,
attans att jag inte kom med, men jag sökte ju iaf!!
SEn blire o krypa ner till kojs med mina två fina killar!!
Ses i vimmlet på harrys imorn!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0