-------1 vecka kvar-------

                     




JA nu äntligen börjar det dra ihop sej inför jul, bara en vecka kvar nu,
och som ni vet så älskar jag att få umgås med familjen,
älskar maten och förhoppningsvis blire lite sällskaps spel oxå..
Det är klart att det är kul att få paket med, men det är inte det stora hela som är viktigt,
utan familjen tycker ja..Min bror nere från Gb kommer ju uppp,
och det är inte ofta man får träffa honom,
tror det blir våran 2 lr tredje jul ihop så det ska ju blli kul.
Julen är såå mysig, med snön, o alla dofter ifrån spisen.
Kanel, nejlikor,glögg, skinka o allt det där..



Ikväll så ska jag och gänget gå till Harrys ,
usch jag känner mig så gammal nu när man får gå dit,
jag som älskade att hänga på Palace liksom. Det var askul där alla gånger.
Även där man träffade POJKEN!! Vet inte hur många gånger man gick dit fre och lör.
Trist att de stängde igen faktiskt.
men men nya tider, nya ställen..
Får se vad det blir av HUGO VS OTTEN!!


Ses i vimmlet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0